جيگر بلاي باهوش فرزانه و بهزاد

110 روزگي مامان فرزانه و جيگربلا

1392/5/17 11:06
نویسنده : مامان فرزانه
93 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جيگر بلا

 

امروز يعني پنجشنبه ۱۷ مرداد ماه ۹۲ من و شما تو آغاز هفته شانزدهم هستيم يعني دقيقا"  ۱۱۰ روزمونه. 

 

توي يه سايت خوندم كه در ۱۲۰ روزگیت  يعني ۱۰ روز ديگه خونمون يك عالمه مهمونعزيز داریم...

 تعدادشو ن را نمیدونم فقط میدونم میان با یک هدیه با ارزش. تمام این روزها منتظر چنین روزی بودم عزیزم.

            

 

تو روایتها اومده که روح هر انسان در ۱۲۰روزگی در کالبد جنین دمیده میشه.

180568ddsj1svnh1.gif

 
باورم نمیشه...!!!!!

روزی که جيگر بلاي کوچولوی من پر میشه از روح خدا و من میزبان این مهمانی هستم...

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

 

 

میزبانمهمانی فرشته ها!    

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

گل زندگي مادر بي صبرانه منتظر ده روز ديگه هستم.

دوست دارم عزيز  دل مادر 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)